27 januarja, 2020

HRANA ZA ZDRAVO KOŽO

Prehrana je bistvena za zdravje nasploh. Nezdrava prehrana lahko vpliva in škoduje prebavi, pripelje do nabiranja odvečnih kilogramov, poškuduje pa lahko tudi organe. Noben oz. malo kdo pa omeni kakšen vpliv ima prehrana na naš največji organ in to je koža. V naslednjem članku, ki ga bomo razdelili na dva dela, bomo našteli nekaj živil, ki dobro vplivajo na kožo.

Ribe

Ribe vsebuje Omega 3 maščobe, ki dokazano izboljšujejo zdravje kože. Pomanjkanje Omega 3 maščobne kisline se lahko pozna v suhi koži, obenem pa Omega 3 maščobe zmanjšujejo vnetja, vnetje pa pozvroča rdečico in akne. Ribe vsebujejo tudi vitamin E in cink, ki tudi blagodejno vpliva na kožo.

Avokado

Vsebuje zdrave maščobe, le te pa dobro vplivajo na zdravje in stanje kože. Koža od zdravih maščob pridobi na elastičnosti in na navlaženosti.

Orehi

Omega 3 in omega 6 maščobe so poleg cinka tiste sestavine, ki jih orehi vsebujejo, ki blagodejno vplivajo na našo kožo. Poleg tega orehi vsebujejo tudi nekaj antioksidantov.

Sončnična semena

Vsebujejo vitamin E. Gre za antioksidant, ki je za kožo dokazano dober in učinkovit.

Sladek krompir

Sladek krompir vsebuje beta karoten. Gre za sestavino, ki koži nudi zaščito pred soncem in pred opeklinami. Poleg tega bo zadostna količina beta karotena vaši koži dala tisto pravo in zdravo barvo kože, ki jo želite.

Rdeča in rumena paprika

Enako kot pri sladkem krompirju, tudi rdeča in rumena paprika vsebujeta beta karoten. Poleg tega pa sta kvaliteten vir vitaminc C. Le ta tudi služi zdravju kože.